8- Pazar

Oyuncuların bilmesi gereken her şey!

Moderatör: FT-Anlatıcı

8- Pazar

Mesajgönderen FT-Anlatıcı tarih 13 Eki 2019, 23:20

Karakterinizi oluştururken sahip olduğunuz 500 J başlangıç parası ile aşağıda gördüğünüz eşyalardan alabilirsiniz.

Asalar: Büyü ile doldurulmuş ahşap eşyalardır. Pazarda 3 Tip asa bulunur ve her birisi farklı bir gücü barındırır. Ayrıca her asa sadece ek bir element özelliğini taşır. Bunu, eşyayı satın alırken seçmeniz gerekmektedir. Seçebileceğiniz elementler şunlardır; Ateş, Toprak, Su, Hava

Wand: Otuz santim büyüklüğünde narin görünümlü objelerdir. İçerisinde Doğrusal büyü taşır, 4 kare menzile sahiptir. Tam şarjlı ile 12 atım yapabilir.

Mace: 1 metre ile 50 santim uzunluğunda tepesinde bir çeşit topuz olan bir eşyadır. İçerisinde Patlama büyüsü yüklüdür. 4 kare menzile sahiptir. Tam şarj ile 6 atım yapabilir.

Staff: 2 metre ile 1 metre arasında değişen uzunluklara sahiptir. İçerisi infilak büyüsü ile doludur. 4 kare menzile sahiptir. Tam şarj ile 3 atım yapabilir.


Gereksinim: En az 3 zeka puanı ve 200 J

Koruma Mücevherleri: Sihirle efsunlanmış bazı takılar. İçerdikleri büyü, belli başlı elementlere karşı savunmanızı yükseltmeye yarar. Takıyı alırken hangi elemente karşı etkili olduğunu belirtmeniz gerekmektedir. Takı üstünüzde olduğu sürece sağladığı korumadan faydalanabilirsiniz.Seçilebilecek elementler Ateş, Toprak, Hava, Su

Yüzük: Takılan elin çevresi koruma etkisi ile sarılır. Elinize gelecek herhangi bir saldırı ya da kendinizi savunma girişiminizde etkisi görülebilir. Elbette ilgili elemente karşı kullanılmışsa.

Küpe-Piercing:
Kafa gölgesini korumaya yarayan büyülü takı. Etkisi yüzük ile aynıdır.

Kolye: Göğüs bölgesini korumaya yarayan takı. Etkisi yüzük ile aynıdır.



Gereksinim: 150 J

Not: Aynı bölge için birden fazla takı almanız şimdilik mümkün değil. Ancak her eliniz için bir adet aynı ya da farklı özellikte yüzük alabilirsiniz.

Zırhlar: Bazı büyüsel ve fiziksel saldırılara karşı korunmanızı sağlayan eşyalardır. Büyülü değillerdir ama sağladıkları koruma yadsınamaz. Üç tipi mevcuttur;

Metal Zırh: Kolları, bacakları ve göğsü kaplayan metal plakalardan oluşur. Pek çok saldırıya karşı iyi bir koruma sağlayabilir. Ancak bu zırhı taşımak sizi yoracaktır. Kuşanma büyüsü kullananlar için oldukça işe yarar bir üründür ayrıca. Sürekli taşımak zorunda olmadıkları gibi sadece gerektiğinde kuşanacaklarından yorulmaları güçleşecektir.

Zincir Zırh: Metal zırh kadar olmasa da bazı saldırılardan korunmanızı sağlar. Elbette metal zırhtan hafif olduğundan ötürü taşınması biraz daha kolaydır. Kolları kapatan bir t-shirte benzer. Ayaklar içinse metal plakalardan oluşan bir pantolon bulunur.

Deri Zırh: Savunması çok büyük olmasa da neredeyse hiç yorgunluğa neden olmaz. Özenle işlenmiş çift kat deriden oluşan bir giysi ve bir pantolondan oluşur.



Gereksinim: 5 Güç, 300 J

Silahlar: Her zaman büyüye güvenmek zorunda değilsiniz. Kolunuza ve yeteneklerinize güveniyorsanız eğer bir kılıç ile rakibinize karşı durmaya çalışabilirsiniz. Büyü güçleri olmasa da doğru kullanıldıklarında oldukça etkili olacaklardır;

Ağır Sınıf: Savaş baltası, Gürz, Uzun kılıç, mızrak gibi çift elle tutulan silahlardır. Ağır olmaları dezavantaj olsa da iki kare menzile sahip olmaları çok büyük bir avantajdır.

Orta Sınıf: Kılıç, Balta, Topuz gibi silahlardır. Kullanımı rahattır ve ikinci elin boşta kalmasına imkan tanırlar.

Hafif Sınıf: Bıçak, Muşta benzeri silahlardır. İkili setler halinde satılırlar. Hızlı saldırılar için idealdirler.



Gereksinim: 5 Güç, 200 J

Menzilli Silahlar: Savaşı uzak alana taşımak istiyorsanız ana tercihiniz menzilli silahla olmalı. Belki büyüler kadar etkili olamayacaklardır ama en azından gücünüzü korumanıza yardımcı olurlar.

Tüfek: 10 Kare menzile sahiptir. Elbette hedefin uzaklığı arttıkça isabet yüzdesi de düşer. Önemli olan onu hazırlıksız yakalamaktır ya da hareket etmesine engel olmaktır. Tercih size kalmış artık. Tüfek sınıfı silahları ateşlediğiniz turda hareket edemezsiniz. Eğer hareket ederseniz sonraki tur ateş edemeyeceksiniz. Her tüfek yanında 10 mermi ile birlikte gelir.

Tabanca: 5 kare menzile sahiptir. 6 atımlık cephanesi vardır ama elbette her tur hakkı için tek atış yapabilirsiniz. Tüfek den daha hızlıdır. Mermiler boşaldığında bir tur ya hareket edemeyecek ya da saldırı yapamayacaksınız. Sizin kararınıza kalıyor. Her tabanca yanında 18 mermi ile geliyor

Yay: İlkel gibi görünen etkili bir silah. Güç puanı 5 olan birisi için 3 kare menzile sahiptir ve her güç statıyla birlikte menzil de bir kare artar. Yeterince güçlü iseniz bir tüfekten daha uzak menzillere ateş açabilirsiniz. Mermi doldurma gibi bir sorunu yok. Her turda hem hareket edebilir hem de ateş edebilirsiniz. Her yay yanında 20 okla birlikte geliyor



Gereksinim: 5 Güç, 200 J

Cephane: Ateşli silahlarınız için ekstra cephane istiyorsanız burası aradığınız yer.

Normal: Tüfek için 10, Tabanca için 18 ve yay için 20 atımlık cephane alabilirsiniz.

Delici: Fiziksel savunmayı belli bir oranda görmezden gelen cephaneler. Normal cephanelerden daha çok hasar verirler ve zırhlara karşı etkilidirler. Tüfek için 5, Tabanca için 12, yay için 20 atımlık cephane alabilirsiniz.

Elemental: Element özelliği taşıyan efsunlu cephaneler. Hangi elementi istediğiniz seçmeniz gerekmektedir. Tüfek için 2, tabanca için 6, yay için 10 atımlık cephane alabilirsiniz.


Gereksinim: İlgili silah, 50 J

Çanta: Çantalar yanınızda taşıyabileceğiniz erzak, malzeme, hazine miktarını arttırmada yardımcı olur.

Sırt Çantası: Bir haftalık erzak taşımaya imkan sağlar. Ayrıca 20 birimlik alana sahiptir. Dolum oranı yüzde elliyi aştığında, taşıyıcıyı yormaya başlar.

Omuz çantası: 3 günlük erzak taşımaya imkan sağlar ve 10 birimlik yere sahiptir. Tamamen dolduğunda yormaya başlar.

Kemer Çantası: 1 Günlük erzak taşımanın yanında 5 birimlik yere sahiptir. Yorulmaya neden olmaz.



Gereksinim:
50 J
Kullanıcı avatarı FT-Anlatıcı
Anlatıcı
Anlatıcı
 
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Eki 2019, 23:52

Dön El Kitabı

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir